0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-book: Społeczność internetowa a marketing internetowy

Nasz ekspert:
Artykuły autora

Wielkość tekstu:

Czym jest społeczność?

Społeczność możemy zdefiniować jako pewną zbiorowość, niekoniecznie o takich samych cechach charakteru czy zapatrywaniach, w jakiś sposób jednak połączonych. Elementem wspólnym może być miejscowość, wykonywany zawód lub korzystanie z jednego portalu internetowego.

Społeczności wirtualne mają obecnie najwięcej możliwości rozwoju - żeby być ich częścią wystarczy aktywnie korzystać z konkretnego portalu. Początkowo były to chaty - internetowe komunikatory, umożliwiające internautom prowadzenie rozmów na wybrane tematy w mniejszym lub większym gronie. Stopniowo chaty były wypierane przez portale społecznościowe. Wśród nich największą popularnością cieszy się Facebook, ale inne strony o podobnej strukturze, takie jak Google+, Instagram lub Twitter zdobywają coraz więcej zwolenników. Możliwość dzielenia się z innymi internautami przemyśleniami, opiniami czy zdjęciami buduje swoistą wspólnotę.

Społeczność internetowa a marketing

Użytkownicy portali społecznościowych to idealni odbiorcy internetowych kampanii marketingowych. Dzięki temu, że w chwili obecnej niemal każdy posiada konto na Facebooku czy Instagramie, łatwo jest dzięki nim dotrzeć do różnych grup wiekowych lub społecznych.  

Więcej informacji na temat marketingu na portalach społecznościowych w naszych e-bookach!

Do pobrania:

e-book-spolecznosc-internetowa-a-marketing.pdf
e-book-spolecznosc-internetowa-a-marketing.docx
Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów