Narzędzia do pozycjonowania SEO – SERPik

Nieustanne badanie i monitorowanie konkurencji w e-commerce to obecnie obowiązek praktycznie każdego przedsiębiorcy. Nie zapominają o tym również blogerzy, którzy są zmuszeni każdego dnia stawiać czoła nowo pojawiającym się blogom. Internet jest miejscem, gdzie z miesiąca na miesiąc przybywa nowych użytkowników i tym samym trzeba wkładać jeszcze więcej wysiłku i wdrażać jeszcze skuteczniejsze pomysły, aby utrzymać swoją pozycję na rynku i być krok przed konkurencją. Pomocne może być w tym narzędzie SEO SERPik, które pozwala monitorować słowa kluczowe konkurencji.

Nie jest to rzecz prosta i na pewno nie można jej lekceważyć. W ferworze codziennej pracy niestety wielu zapomina o tym, że koncentrowanie się jedynie na własnych działaniach nie jest wystarczające, aby osiągać postawione sobie cele. Inne firmy i blogerzy są czujni i większość z nich monitoruje działania konkurencji. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego narzędzia, które pozwoli nam na kontrolowanie sytuacji i trzymanie ręki na pulsie.

SERPik, bo o tym narzędziu mowa, każdego dnia monitoruje internet i gromadzi wszystkie informacje związane z wynikami wyszukiwań Google na poszczególne frazy. Ma to pomóc wszystkim blogerom i przedsiębiorcom działającym w obszarze e-commerce poznać bliżej swoich konkurentów i tym samym jeszcze lepiej zoptymalizować swoją stronę internetową.

W czerwcu tego roku SERPik mógł pochwalić się aż 21 milionami fraz, ale na tym oczywiście nie poprzestaje. Kolejne frazy są sprawdzane, dlatego ich baza z miesiąca na miesiąc staje się jeszcze bogatsza w nowe słowa kluczowe. Już ponad 8 milionów stron WWW zostało sprawdzonych, zatem specjaliści działają szybko i jak się okazuje bardzo skutecznie. Mając pod ręką takie narzędzie, koniecznie trzeba z niego skorzystać i sprawdzić, kim jest nasza konkurencja.

SERPik pomaga, czyli odpowiednia optymalizacja strony WWW

Dzięki temu narzędziu z łatwością już na samym początku odpowiednio zoptymalizujemy naszą stronę internetową. Powinni z niego korzystać nie tylko przedsiębiorcy z długoletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim te osoby, które dopiero pojawiają się na rynku.

Warto jest już na starcie zyskać przewagę nad konkurencją i pokazać, że jesteś godnym rywalem swoich kolegów po fachu. W ten sposób wzbudzisz szacunek wśród konkurentów i z pewnością nie będziesz należeć do tych, których można lekceważyć. Wybór odpowiednich słów kluczowych wymaga wiedzy, która w dużej mierze opiera się właśnie na znajomości tego, co dzieje się w branży internetowej.

Istnieje wiele fraz, o których wcześniej nie miałeś pojęcia, mogących wpłynąć za zwiększenie ruchu na twojej stronie. SERPik pokazuje również słowa kluczowe, dzięki którym strony widoczne są w płatnych wynikach Google. To zwiększy twoją wiedzę na temat fraz pozycjonujących strony WWW konkurentów.

Frazy, w oparciu o które pozycjonowana jest strona, ustalane są na podstawie jej pozycji w wyszukiwarce Google. Inteligentny system decyduje o tym, że dana strona pozycjonowana jest na daną frazę w momencie, gdy znajduje się ona w pierwszych trzydziestu wynikach wyszukiwania. To właśnie te słowa kluczowe powinniśmy wziąć pod uwagę w momencie, kiedy zależy nam na skutecznym pozycjonowaniu własnej strony i na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach.

Zawsze pod kontrolą, czyli narzędzie SERPik

Zmian w świecie e-commerce nie można nie zauważyć. Internauci stają się coraz bardziej wymagający i tym samym przedsiębiorcy muszą dostosowywać się do ich potrzeb i preferencji. Czasami stawiają czoła naprawdę dużym wyzwaniom.

Jeszcze do niedawna mobilność była czymś nowym i wiele firm trzymało się z daleka od zmian, jakie powinny wprowadzić na swoich stronach, aby ich e-sklep mógł doskonale prosperować również w narzędziach mobilnych.

Coraz więcej osób posiada tablet czy smartfon i to właśnie przy ich pomocy przegląda strony internetowe, porównuje ceny produktów, a nawet dokonuje zakupu. Również właściciele firm wyposażają się w podobne narzędzia, aby ułatwić sobie codzienną pracę.

Narzędzie SEO SERP mojo (inaczej SERPik) to doskonały sposób, aby sprawdzić pozycję swojej strony przy pomocy urządzenia mobilnego. Zatem nie potrzebujesz już dostępu do laptopa, a swoją sytuację w branży możesz kontrolować z każdego miejsca na świecie.

Wyjazd służbowy, konferencja w innym mieście czy chociażby podróż do pracy - rękę na pulsie musisz trzymać każdego dnia o każdej porze. Nie można jednak powiedzieć, że SERPik zastępuje w 100% rozbudowane systemy monitorowania pozycji.

Jest to jedynie dodatkowa opcja, która może znacznie ułatwiać kontrolowanie kondycji naszej witryny. Aplikacja ma wiele zalet, które należałoby w tym miejscu wymienić:

  • obrazowe i dokładne wykresy dla każdej frazy,

  • możliwość monitorowania nieograniczonej liczby stron i słów kluczowych,

  • monitoring pozycji dla Google, Bing i Yahoo,

  • wgląd w dane analityczne, dostępny w wersji PRO,

  • dostępna możliwość eksportu danych do pliku CSV, XLS i JSON.

Mobilność jest doceniana przez internautów, a także przez wyszukiwarkę Google. W działaniach i codziennych analizach strony internetowej oraz stron konkurencji nie można o tym zapomnieć.

SERPik, czyli optymalizuj i bądź bliżej swoich klientów

Korzystanie z internetu ma być szybkie, proste i wygodne. Odnalezienie twojej strony internetowej i poruszanie się po niej musi spełniać te trzy warunki. Zaczyna się oczywiście od wpisania przez internautę odpowiedniej frazy w wyszukiwarce. Statystycznie przegląda on jedynie 5 pierwszych pozycji wyszukiwania. Jeżeli twoja strona znajduje się poza czołówką, niestety szanse na wejście przez potencjalnego klienta są bardzo małe.

Konkurencja wygrywa nie tylko w rankingu wyszukiwarki, lecz także w walce o klienta. Jeżeli zadbasz o odpowiednią optymalizację strony pod kątem m.in. słów kluczowych, możesz liczyć na to, że Google to doceni i twoja pozycja znacznie się polepszy. Tym samy ruch na twojej stronie się zwiększy, a liczba klientów korzystnie się zmieni. Dlatego tak ważna jest analiza konkurencji i korzystanie z aplikacji SERPik. Została ona stworzona, aby pomóc wszystkim tym, którzy nieustannie walczą o zwiększenie swojej popularności w sieci. Warto również wspomnieć, że narzędzie jest bardzo proste w obsłudze i poradzi sobie z nim każdy, nawet ten, kto wcześniej nie miał do czynienia z podobnymi aplikacjami. Wystarczy wpisać odpowiedni adres strony internetowej, aby naszym oczom ukazały się frazy, na które witryna została zoptymalizowana.