Platformy dla sklepów internetowych - co nowego?

Platformy dla sklepów internetowych - nowości

E-commerce jest branżą, która rozwija się w ekspresowym tempie i zyskuje coraz więcej zwolenników. Sklepy internetowe są coraz bardziej oblegane przez konsumentów, a handlowcy coraz częściej decydują się na sprzedaż przez internet. Nic więc dziwnego, że oprogramowania związane z e-commerce stale się rozwijają, a specjaliści wprowadzają na rynek coraz więcej możliwości i udogodnień. 2015 rok zaczął się stosunkowo niedawno, ale jeśli chodzi o platformy dla sklepów internetowych wydarzyło się już bardzo dużo.

Jeżeli chcemy założyć sklep internetowy lub po prostu wprowadzić do struktury naszej firmy pewne zmiany, warto zapoznać się z obecną ofertą, proponowaną przez specjalistów. Pochopne decyzje mogą doprowadzić do popełnienia wielu kłopotów, a przecież chodzi  nam przede wszystkim o tworzenie solidnej marki bez zbędnych komplikacji. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który chce wiedzieć, co nowego w świecie oprogramowania dla sklepów internetowych, postaramy się krótko, ale dokładnie przedstawić nowość na polskim rynku - platformę ebexo oraz program  RedCart, zyskujące coraz większą popularność.  

Platformy dla sklepów internetowych - ebexo

Z początkiem roku pojawił  się na rynku program ebexo, oferujący możliwość korzystania ze wszelkich parametrów bez limitów. Nie musimy już wybierać, co jest dla nas ważne, a z czego możemy zrezygnować. Taka propozycja oprogramowania ma bardzo dużą szanse zaistnieć w świecie e-commerce. W Polsce jest to pierwsze i, jak na razie, jedyne takie oprogramowanie, nic zatem dziwnego, że  zainteresowanie jest duże. Wrocławska firma stworzyła uniwersalną ofertę ze stałą miesięczną opłatą w wysokości 99 zł. Cena również jest kusząca, a biorąc pod uwagę bogactwo oferty, można by rzec, że nie ma się nad czym zastanawiać. Wybór potrzebnych aplikacji bywa trudny, dlatego ebexo postanowiło ułatwić start świeżo upieczonym przedsiębiorcom i dać im oprogramowanie, które nie będzie stawiać ich przed takimi dylematami.

Za stałą opłatę miesięczną dostajemy:

  • nielimitowaną ilość produktów i zamówień

  • transfer bez ograniczeń

  • nieograniczoną ilość wizyt w sklepie

  • nielimitowanych administratorów oraz dostęp do najnowszych aktualizacji

  • nielimitowaną przestrzeń dyskową

  • ilość adresów bez limitu

  • nielimitowany dostęp do wszystkich funkcji

  • bezpłatny pakiet korzyści

  • brak wymaganej opłaty instalacyjnej

  • brak prowizji od sprzedaży

  • system do e-mail i sms marketingu

  • pomoc techniczną online

Powyższe udogodnienia, dostępne na innych platformach, zazwyczaj są płatne, ebexo postawiło jednak na jedną stałą opłatę i to właśnie tym przekonuje do siebie coraz więcej handlowców. Wiele możliwości za niską cenę, dobra wybór nie tylko dla początkujących.

Firma doskonale zna potrzeby e-commerce, ponieważ istnieje już na rynku od 8 lat. Oprócz tego, że wprowadziła jako pierwsza w Polsce platformę bez limitów, to jeszcze również jako pierwsza w kraju zrezygnowała z wielu szablonów dla stron internetowych na rzecz jednego, będącego wzorcowym projektem RWD. Każdy projekt przygotowywany jest indywidualnie dla klienta, co pozwala uniknąć dwóch takich samym stron. Wiąże się to z dodatkowymi opłatami, jak się jednak okazuje nie są one wcale wysokie. Koszt takiej usługi to ok. 19 zł miesięcznie w 12 ratach. Doliczając to do opłaty miesięcznej za platformę, miesięczne wydatki na prowadzenie sklepu zamykają się w 118 zł, co nadal nie jest kwotą wysoką.

Bardzo istotną kwestią, przede wszystkim dla młodych przedsiębiorców, jest profesjonalna pomoc i obsługa. Nikt od razu nie będzie mistrzem sprzedaży, do sukcesu zazwyczaj dochodzi się małymi krokami. Ebexo zapewnia kompleksową pomoc oraz wsparcie. Firma pomaga stworzyć nie tylko oryginalny, wyróżniający szablon strony, ale również w każdym momencie odpowiada na pytania klientów i pomaga rozwiązywać problemy, związane z funkcjonowaniem platformy dla sklepów internetowych.  

Oprogramowanie ebexo zaczyna dopiero karierę, pomimo że sama firma już kilka lat jest znana w świecie e-commerce. Ich oferta jest niezwykle atrakcyjna, niskie koszty miesięczne, nieograniczone możliwości i profesjonalne wsparcie. Wielu jednak ma obawy, czy rzeczywiście sprawdza się  to również w praktyce. Trudno jest rozwiać takie wątpliwości ze względu na  zbyt małą ilość opinii od użytkowników platformy. Faktem jednak jest to, że ebexo proponuje coś zupełnie nowego i innowacyjnego.

Platformy dla sklepów internetowych - RedCart

Platforma RedCart również cieszy się dużą popularnością wśród właścicieli sklepów internetowych. Oprócz świeżych rozwiązań i wielu możliwości,  oferuje klientom stałą pomoc i rozwój. Oprogramowanie zwiera ponad 450 wbudowanych narzędzi, dzięki temu e-sklep będzie mógł się z dnia na dzień rozwijać. Ciekawą opcją jest model Dropshipping, który ogranicza koszty prowadzenia sklepu, pozwala zaoszczędzić czas, a realizacją zamówień obarcza hurtownię. System integracyjny RedCart może pochwalić się już ponad 100 partnerskich hurtowni i dostawców nie tylko z naszego kraju, ale również z zagranicy. Ty również nie musisz martwić się o integrację z bazami towarowymi dostawców, ponieważ  odbywa się ona automatycznie.  

Inne udogodnienia, jakie daje nam platforma RedCart to:

  • nowoczesny wygląd sklepu, ciekawy i oryginalny design. Specjaliści dopasują szatę graficzną do Twoich upodobań oraz branży, w jakiej się poruszasz,

  • multichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa. Dzięki platformie z łatwością uruchomisz sprzedaż na Google Merchant, Skąpcu, Facebooku, a także Amazonie czy Ceneo. Te dwie ostatnie witryny to prawdziwe tuzy w branży sprzedażowej. Możliwość współpracowania z nimi  to ogromna szansa na rozwój firmy i otwarcie jej na rynek międzynarodowy. Twoje produkty mogą zostać wystawione na tych stronach i dzięki temu trafią do szerszego grona klientów. Integracja daje także możliwość ustawienia ceny produktu oraz jego szybkiego załadowania. W przypadku Amazon, za pomocą jednego przycisku w panelu administracyjnym możesz zmienić wersję językową Twojej oferty oraz zdecydować, na której z pięciu europejskich platform chcesz wystawić produkt. Ceny produktów mogą być podane  zarówno w złotówkach, jak również w euro, co ułatwia zakup zagranicznym klientom .  Amazon posiada w Polsce już trzy centra logistyczne, więc tym bardziej warto skorzystać z tej okazji.Jest to również jedyna platforma, która umożliwia integrację z CENEO.

  • zabezpieczenia: środki bezpieczeństwa także są mocną stroną platformy. Codziennie tworzone są kopie zapasowe,  wykorzystuje się również szyfrowanie SSL. System monitorowany jest 24 godziny na dobę,  7 dni w tygodniu.

  • integracja z wieloma porównywarkami cen:  jak wiemy jest to niezbędne, aby móc się rozwijać i piąć się w górę.

Platformy dla sklepów internetowych - podsumowanie

Z roku na roku branża internetowa coraz szybciej się zmienia i rozwija. Jest to dynamiczny proces, tak samo jak w przypadku rozwoju techniki - te dwie dziedziny są ze sobą silnie powiązane i nie można ich rozgraniczać. E-commerce potrzebuje wsparcia technicznego, aby móc bezpiecznie i jak najlepiej funkcjonować na rynku internetowym. Bez dobrej platformy dla sklepów internetowych nie jesteśmy w stanie doskonalić swojej firmy. Nie możemy jednak pozwolić na stanie w miejscu, dlatego wyżej opisane platformy dla sklepów internetowych mają pokazać nie tylko początkującym handlowcom, że jest wiele możliwości, które warto wykorzystać. Przedsiębiorca, prowadzący sklep internetowy, nie może bać się nowości, ale nie powinien też odrzucać wypróbowanych rozwiązań. Ebexo doskonale odnalazł się w tym świecie i świetnie zagospodarował lukę na rynku. Nieograniczone możliwości z pewnością zwracają uwagę klientów. RedCart z kolei  postawił na rozwój i integrację z innymi firmami. To bardzo istotny aspekt dla rozwoju międzynarodowego przedsiębiorstwa. Możliwości jest wiele, kluczowe jest jednak, by dokonać dobrego wyboru.