Współpraca z vlogerami - szybki spacer po YouTube

YouTube staje się z dnia na dzień coraz bardziej popularny, a tym samym jego twórcy wyrastają na gwiazdy internetu. Tworzą duże społeczności, a ich kampanie przynoszą duże zyski. Coraz więcej firm decyduje się wejść na ten rynek, dzięki ich kreatywności i zaangażowaniu. Warto przyjrzeć się vlogosferze na YouTube nieco bliżej, szczególnie kiedy planujemy współpracę z youtuberami. Przedstawiamy subiektywny ranking popularnych vlogerów!

11 wspaniałych, czyli YouTube w pigułce

20m2

Łukasz Jakóbiak, ok. 300 tys. widzów na YouTube. Do swojej malej kawalerki Łukasz Jakóbiak zaprasza prawdziwe gwiazdy, celebrytów, osoby pracujące w internecie i innych, ciekawych ludzi. W mniej więcej 15-minutowych wywiadach stara się jak najbardziej przybliżać widzom życie swoich gości. Dodatkowo jest mówcą motywacyjnym i jeździ po kraju ze swoimi wykładami. Pokazuje, że niemal każde marzenie można spełnić i warto dążyć do wyznaczonego celu.

Abstrachuje

Cezary Jóźwik, Rafał Masny, Robert Pasut, ok. 1 885 000 widzów na serwisie YouTube. Abstrachuje to przede wszystkim świetna rozrywka. Czarek, Rafał i Robert zasłynęli dzięki takim filmom jak „Co mówią: BLOGERKI” czy „Co mówią: GIMBY”. Są pomysłowi, a ich produkcje dopieszczone w najmniejszych szczegółach. Kanał Abstrachuje bawi i świetnie komentuje otaczającą nas rzeczywistość.

SA Wardęga

Sylwester Wardęga, ok. 3 293 000 widzów na YouTube. Wardęga to najpopularniejszy youtuber w Polsce, który robi tzw. pranki, czyli żarty wymierzone w kogoś. Największą popularność przyniósł mu film o psie-pająku, który biegał po ulicach miasta i straszył przechodniów. Żarty są tak pomysłowe i trzeba przyznać, że Wardęga ma talent, jednak nie wszyscy są z nich zadowoleni. Twórca bowiem często jest… zgłaszany na policję. Jak widać, sukces ma swoje dobre i złe strony.

Rezigiusz

Remigiusz Wierzgoń, ok. 1 671 000 widzów. Rezigiusz to młody twórca, który jest tzw. gamerem. Zebrał swoją społeczność przez pokazywanie swoich rozgrywek. Konto oczywiście rozszerzyło się i oprócz tego możemy zobaczyć różnego rodzaju wyzwania, vlogi itp. Rezigiusz przeprowadził również słynną akcję charytatywną – w jeden dzień zebrał wraz z widzami ponad 100 tys. złotych, które przeznaczył na szpital.

Stuu Games

Stuart Burton, ok. 1 543 000 widzów. Stuu, podobnie jak Rezigiusz, jest gamerem. Oprócz tego, ma również inne kanały, gdzie znajdują się wyzwania, vlogi i inne filmy. Współpracuje również z innymi znanymi vlogerami z YouTube.

Banshee

Zuzanna Borucka, ok. 539 tys. widzów. Zuzia to nastolatka, która karierę na YouTube zaczęła od kanału Szalona Zuzia, następnie otworzyła kanał Banshee, gdzie tworzyła cykle własnych programów. Podbiła serca swoich widzów i to dla nich między innymi skoczyła na bungee w stroju świnki. Zmienia kolory włosów i ma wiele charakterystycznych tatuaży. Jej kanał to nie tylko cykle programów, to również poczta od widzów, wyzwania, tzw. daily vlogi i wiele, wiele innych.

Littlemooonster96

Angelika Mucha, ok. 321 tys. widzów. Angelika Mucha to nastolatka, która kocha zakupy. Dała się poznać swoim widzom jako wielka fanka Justina Biebera i zespołu One Direction, przez co zaskarbiła sympatię wielu z nich. Jej kanał to przede wszystkich haule zakupowe (czyli pokazywanie swoich zakupów), daily vlogi, wyzwania i wiele, wiele innych. Angelika podbija również Snapchat. Liczbą widzów dogania Maffashion.

Mówiąc Inaczej

Paulina Mikuła, ok. 150 tys. widzów. Paulina Mikuła prowadzi kanał edukacyjny, na którym uczy, jak poprawnie mówić po polsku. Robi to w sposób zabawny, ciekawy i dobrze przekazuje wiedzę. Warto zasubskrybować jej kanał - dzięki temu łączymy zabawę z nauką.

Stylizacje

Karolina Gołębiewska, ok. 351 tys. widzów. Karolina Gołębiewska testuje kosmetyki, pokazuje proste makijaże, rozmawia o ubraniach i dodatkach. Moda i uroda – to jej konik. Dzięki takim kanałom poznajemy tajniki codziennego makijażu, dowiadujemy się co kupić, a co zdecydowanie omijać. Poza tym Karolina wraz ze swoim chłopakiem prowadzi kanał „Hej Łobuzy”, gdzie umieszczają codzienne daily vlogi.

Red Lipstick Monster

Ewa Grzelakowska-Kostoglu, ok. 488 tys. widzów. Ewa to mistrzyni makijażu. Uczy, jak się malować i robi to perfekcyjnie. Dzięki niej każda kobieta może wykonać oszałamiający make-up. Tajniki makijażu od niedawna możemy sprawdzić także w książce autorstwa RLM.

Agnieszka Grzelak

Około 272 tys. widzów. Agnieszka Grzelak ujęła swoich widzów na YouTube świetną serią Japana zjadam, gdzie testuje japońskie słodycze „zrób to sam”. Oprócz tego testuje słodkości i inne przekąski z różnych krajów. Jej komentarze są zabawne i ciekawe, a osobowość tak sympatyczna, że nie sposób nie polubić tej dziewczyny.