0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Artykuły z dnia: 2016-10-24

Artykuły:

Wypłata wyrównania świadczenia chorobowego w raportach ZUS

Od wyrównania świadczenia chorobowego powinna zostać opłacona składka zdrowotna, może się zdarzyć, że pracodawca popełni błąd przy obliczaniu podstawy wymiaru tego świadczenia. Czy musi dokonać korekty? Dowiesz się, czytając nasz artykuł.

24 października 2016

Nie każdy wydatek związany z samochodem może być kosztem firmowym

Według ogólnej zasady kosztami podatkowymi są wydatki na samochód, które przyczyniają się do uzyskania bądź zachowania źródła przychodów. Jednak nie każdy wydatek związany z samochodem może być kosztem firmowym. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

24 października 2016

Paragon fiskalny w sprzedaży wysyłkowej przekaż nabywcy

Każda osoba kupująca towary lub usługi powinna otrzymać dokument potwierdzający dokonanie zakupu. Przy sprzedaży wysyłkowej rejestrowanej kasą fiskalną, będzie to paragon fiskalny. Przeczytaj więcej na ten temat!

24 października 2016

Termin księgowania faktury do paragonu

Jak postąpić gdy podatnik zakupił rzecz, jednak daty na paragonie i na fakturze VAT do paragonu różnią się od siebie?

24 października 2016

Obowiązek pisemnego zawarcia umowy o pracę - kodeks pracy 2016

Nowela kodeksu pracy nakłada na pracodawcę obowiązek pisemnego zawarcia umowy o pracę z pracownikiem lub potwierdzenia na piśmie jej warunków przed podjęciem pracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej, na temat ustaleń związanych z zawarciem umowy!

24 października 2016

40 Euro rekompensaty za opóźnienie płatności - komu przysługuje?

Prowadzisz własną działalność i masz problem ze ściąganiem należności? Możesz ubiegać się o 40 euro rekompensaty z tytułu zwłoki w płatnościach kontrahentów! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, kiedy przysługuje rekompensata i jak ją przeliczać!

24 października 2016

Grupy docelowe w e-commerce - warto wiedzieć (cz.2)

Określenie odbiorców naszych działań promocyjnych jest niezwykle ważne w skutecznym marketingu. Jak należy wybrać grupy docelowe, by reklama naszej marki przekonała do niej jak największą liczbę osób? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

24 października 2016

Współpraca z blogerami a błędy popełniane przez reklamodawców (cz.2)

Współpraca z blogerami to nie tylko ciekawe, ale i opłacalne doświadczenie dla firm. Marki liczą na kreatywność, wyłączność, nietuzinkowość, jednak reklamodawcy sami także popełniają błędy. Sprawdź, czego należy unikać podczas współpracy z blogerami!

24 października 2016

Seksizm w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało

Reklama odgrywa pewną rolę w naszej kulturze, jej rola nie kończy się tylko na przedstawieniu produktu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jak reklama może utrwalać stereotypy oraz, że seksizm w reklamie jest także problemem Polaków.

24 października 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów