0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Meta tagi - jaką rolę odgrywają w pozycjonowaniu?

Choć może się wydawać, że meta tagi nie są ważnym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej. Nic bardziej mylnego! W naszym artykule wskazujemy, jak istotną rolę pełnią. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się na ten temat więcej!

20 listopada 2019

Marketing internetowy

Ad reklama – czym jest i w jaki sposób działa?

Dzięki personalizowanej reklamie, potencjalni klienci otrzymują dopasowany do swoich potrzeb i zainteresowań komunikat. Czym właściwie jest Ad reklama, jak wygląda na Facebooku i w jaki sposób powstaje? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

29 września 2016

Marketing internetowy

Reklama sklepu internetowego - jak powinna wyglądać?

Aby Twój sklep internetowy odniósł sukces, musisz odpowiednio go zareklamować. Reklama sklepu internetowego pomoże Ci zyskać klientów, bez których nie możesz odnieść sukcesu. Jak ją stworzyć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

20 września 2018

Marketing internetowy

Test-driven marketing - metoda testów i wniosków

Każdy nowy pomysł powinien zostać przetestowany. Wszystkie programy, projekty, idee muszą przejść przez fazę testów, by upewnić się, że wszystko idzie dobrze. Czym jest więc test-driven marketing? Jak sprawdzają się testy w tej dziedzinie? Przeczytaj!

29 września 2016

Marketing internetowy

Ankieta marketingowa – jak ją przeprowadzić, aby była skuteczna?

Ankieta marketingowa może być świetnym narzędziem w procesie poznawania odbiorców naszych działań promocyjnych. W naszym artykule przedstawiamy jej zalety i sposoby, na jakie można ją przeprowadzić. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej!

11 sierpnia 2022

Marketing internetowy

Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-commerce

Czy budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu wygląda tak samo, jak w przypadku sprzedaży tradycyjnej? Jak tworzyć relacje, kiedy sprzedaż odbywa się online? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

29 września 2016

Marketing internetowy

Growth hacking - co to jest i na czym polega?

Hacking i hakerzy nie kojarzą się nam z legalną działalnością. Co jednak, kiedy w marketingu stosowany jest growth hacking? Czym jest, na czym polega i czy jest potrzebny? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania.

24 kwietnia 2020

Marketing internetowy

Google Plus - czym jest i jak z niego korzystać

Media społecznościowe to jedne z najczęściej odwiedzanych stron internetowych. Każdy zna Facebooka, wielu ludzi ma również konto na Twitterze czy Instagramie. Google Plus nie jest tak znany, warto jednak dowiedzieć się na ten temat nieco więcej!

5 października 2020

Marketing internetowy

Mobilny advergaming. Jak gry mobilne wykorzystywane są w marketingu?

Wiele osób w wolnych chwilach gra na swoich smartfonach. Dlaczego więc nie połączyć przyjemnego z pożytecznym i nie wykorzystać gier mobilnych w marketingu? Sprawdź, czym jest mobilny advergaming. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!

29 września 2016

Marketing internetowy

Dodanie strony do wyszukiwarki Google - jak to zrobić?

Jak wygląda dodanie strony do wyszukiwarki Google? Jakie metody można zastosować? Czy odnajdziemy potrzebne do tego narzędzia? Przede wszystkim, czy proces ten jest prosty i intuicyjny? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

15 maja 2020

Marketing internetowy

Baner internetowy - plusy i minusy popularnej formy reklamy sieciowej

Baner internetowy jest bezsprzecznie jedną z najbardziej powszechnych form reklamy w internecie. Coraz częściej jednak przez ich nadmiar ludzi dopada zjawisko ślepoty banerowej. Jakie są wady i zalety tej formy reklamy? Przeczytaj w artykule!

29 września 2016

Marketing internetowy

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing?

20 października 2018

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji. Jak zwiększyć swoje zyski niedużym kosztem?

Mimo ciągłego starania się o to, aby nasza strona internetowa była jak najlepsza, może stać się tak, że konwersja na niej wciąż będzie niezadowalająca. Co zrobić w takiej sytuacji? Co daje optymalizacja konwersji? Przeczytaj w naszym artykule.

3 czerwca 2021

Marketing internetowy

Crowdsourcing - skorzystaj z mądrości tłumu!

Crowdsourcing polega na powierzeniu wykonania zadań grupie ludzi którzy nie są zatrudnieni w danej firmie. Crowdsourcing coraz częściej wykorzystywany jest w marketingu firm. Dowiedz się na czym polega crowdsourcing i zobacz jak wykorzystać go w firmie!

17 listopada 2019

Marketing internetowy

Geomarketing - skuteczne wsparcie planowanych działań

Wprowadzając nowy towar na rynek niepodważalnie cenną informacją jest to, czy na danym terenie istnieje na niego zapotrzebowanie. Odpowiedź na to pytanie może przynieść geomarketing. Czym jest i jak skutecznie go wykorzystać w biznesie? Podpowiadamy!

19 kwietnia 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów