0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Porzucone koszyki – skąd się biorą? Jak je wykorzystać?

Niemal 70% koszyków internetowych zostaje porzuconych przez klientów. To zmora dla wielu właścicieli e-sklepów. Wyróżniamy kilka głównych powodów, których wyeliminowanie może znacząco pomóc. Porzucone koszyki - jak zachęcić klienta do powrotu do sklepu?

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Social commerce – czym jest i jakie są jego zalety i wady?

Użytkownicy Internetu coraz więcej czasu poświęcają na scrollowanie social mediów, dlatego właściciele e-sklepów zauważają potencjał marketingowy w social commerce. Na czym polega social commerce oraz dlaczego jest tak istotny dla biznesu? Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie?

Z biegiem czasu doświadczenia użytkownika związane z korzystaniem z naszej strony odgrywają coraz większą rolę w zdobywaniu znaczących pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie? Przeczytaj więcej w artykule!

5 kwietnia 2022

E-commerce w praktyce

Tworzenie kampanii Google Ads w e-commerce

Choć pozycjonowanie strony internetowej pod wyszukiwarkę Google ma ogromny wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym, to jednak czasem warto postawić także na płatną reklamę w tej wyszukiwarce. Tworzenie kampanii Google Ads - jak robić to skutecznie?

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak zmiany wprowadził unijny pakiet VAT dla e-commerce – VAT OSS

Pakiet VAT dla e-commerce ma na celu ułatwić rozliczanie VAT od sprzedaży towarów i usług na rzecz konsumentów w innych państwach członkowskich UE. W ramach pakietu, powstała procedura VAT OSS będąca jednym z uproszczeń. Czym jest VAT OSS? Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Optymalizacja strony w e-commerce

Optymalizacja strony w e-commerce ma za zadanie sprawić, że nasz sklep internetowy stanie się lepiej widoczny w wyszukiwarkach - zarówno dla nowych użytkowników, jak i dla stałych. Dobre pozycjonowanie zwiększy więc sprzedaż i podniesie konwersje.

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Opis produktu z wykorzystaniem słów kluczowych

Opis produktu ma na celu nie tylko przekonać klienta do zakupu, ale również powinien wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google. Jak pogodzić te dwa cele, tak aby tekst zawierał słowa kluczowe, a jednocześnie był przyjazny dla użytkownika? Sprawdź!

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Opisy kategorii - jak je przygotować w sklepie internetowym

Tworząc opisy kategorii w sklepie internetowym należy wziąć pod uwagę dwa aspekty - potrzeby użytkownika oraz algorytmy Google. Opisy te powinny być wartościowe dla potencjalnego klienta oraz dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę. Przeczytaj więcej!

18 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak przygotować opis produktu w sklepie internetowym?

Opis produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Powinien opisywać produkt w atrakcyjny sposób dla klienta oraz dla algorytmów Google. Język korzyści oraz odpowiednia optymalizacja to tylko część z tego, o czym należy pamiętać. Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Jak struktura kategorii w sklepie internetowym wpływa na generowanie ruchu?

Dobrze zaprojektowana struktura kategorii w sklepie internetowym ułatwia poruszanie się użytkownikowi po witrynie oraz ewentualne dokonanie zakupów poprzez szybkie znalezienie tego, czego potrzebuje. O czym pamiętać tworząc strukturę kategorii? Sprawdź!

1 lutego 2022

E-commerce w praktyce

Jak w sklepie internetowym robić promocje na Black Friday i nie tylko

Black Friday to wielkie święto sprzedaży, które co roku przynosi sprzedawcom coraz większe dochody. Zobacz jak się do tego przygotować oraz poznaj najpopularniejsze formy promocji stosowane przez sklepy internetowe oraz w jaki sposób zdobyć klienta.

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Treści do sklepu internetowego - jak stworzyć opis produktu?

Opis produktu ma dwa główne cele - przede wszystkim powinien on wyjaśniać funkcje przedmiotu oraz zachęcać potencjalnych klientów do zakupu. Podstawą takiego opisu jest język korzyści, jednak to nie wszystko. Jak stworzyć opis produktu? Sprawdź!

15 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce?

Budując swój własny sklep internetowy trzeba liczyć się z dużą ilością decyzji, które trzeba będzie podjąć odnośnie jego funkcjonowania. Jedną z nich jest wybór platformy, na której zostanie zbudowany. Czy warto w tym celu wybrać rozwiązanie open source?

12 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów w e-commerce

Sztuczna inteligencja daje możliwość szybkiej analizy każdego użytkownika. Chodzi zarówno o zachowania, jak i zainteresowania klientów sklepów internetowych. Czy przyszłością sklepów internetowych jest sztuczna inteligencja? Dowiedz się więcej!

11 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak dobrać słowa kluczowe dla karty produktu?

Słowa kluczowe pełnią istotną rolę w pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google. Ważne jest to także w przypadku sklepów internetowych i pozycjonowania produktów sklepu. Jak przygotować konwertującą kartę produktu? Poznaj kilka zasad i zarabiaj więcej!

18 marca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów