0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Optymalizacja obrazków w sklepie internetowym

Zdjęcia w sklepie internetowym odgrywają niezmiernie ważną rolę, mogą poprawić wyniki wyszukiwania witryny, zatrzymać uwagę odbiorcy oraz przekonać konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie produktu. Jak przebiega optymalizacja obrazków? Przeczytaj

9 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?

Darmowy sklep internetowy - choć brzmi zachęcająco, warto zastanowić się, czy to jest możliwe oraz w jaki sposób optymalizować ewentualne koszty. Jest kilka sposobów na to, jak zminimalizować wydatki, nie tracąc tym samym szansy na rozwijający się biznes.

25 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Google Analytics dla e-commerce

Możliwości Google Analytics dla e-commerce dostarczają bardzo przydatne informacje dla biznesu, które pomogą rozbudować stronę internetową i podjąć działania mające zwiększyć sprzedaż. Jak działa narzędzie google analytics i jakich informacji dostarcza?

5 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie

Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?

5 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Co to jest marketing automation?

Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu za pomocą różnych narzędzi. Rozwiązanie to monitoruje zachowania użytkowników i na podstawie uzyskanych danych umożliwia personalizację komunikacji. Stosowanie Marketing Automation - sprawdź!

2 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?

Posiadanie strony internetowej nie oznacza, że ktoś ją znajdzie w sieci. Jeśli chcemy, aby znaleziono naszą witrynę, należy ją zaindeksować. Indeksacja strony to po prostu dodanie naszej witryny do Google. Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?

1 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Pozycjonowanie nowej strony a pozycjonowanie witryny z długą historią

Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej to jeden z kluczowych aspektów sukcesu. Jeśli Twój potencjalny klient nie znajdzie Cię w Google, trafi do Twojej konkurencji. Czy pozycjonowanie nowej strony jest łatwiejsze niż witryny z historią? Sprawdź!

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Aplikacje mobilne w e-commerce

Prawie co czwarta osoba posiadająca smartfona korzysta z aplikacji zakupowych. To istotna informacja dla właścicieli sklepów internetowych, którzy nie posiadają jeszcze jego wersji mobilnej. Aplikacje mobilne w e-commerce - kiedy warto w nie inwestować?

18 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!

Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi z źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź!

13 grudnia 2021

E-commerce w praktyce

Personalizacja i przemyślane User Experience sukcesem w e-commerce

User Experience stał się nieodłączną częścią prowadzenia sklepu internetowego i szansą na poprawę wyników sprzedaży. UX nie dotyczy dziś tylko dużych sklepów, również te mniejsze stosują odpowiednie mechanizmy. Jak wdrożyć przemyślane User Experience?

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Zwrot zakupów przez internet

Rynek e-commerce rośnie w siłę, a wzrost zakupów dokonywanych przez internet nasiliła sytuacja epidemiologiczna na świecie. Należy pamiętać, że zakupy przez internet różnią od stacjonarnych. Jak wygląda zwrot zakupów przez internet? Przeczytaj!

18 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Zwiększanie sprzedaży na Amazon - jak to zrobić?

Amazon to portal, na którym obecność jest obowiązkowa dla każdego sprzedawcy, który pragnie dotrzeć do nabywców za granicą. Aby osiągnąć duże zyski na portalu należy pamiętać o paru zasadach. Co zrobić by zwiększanie sprzedaży na Amazon było skuteczne?

30 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Jak pozyskać opinie online od klientów?

Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!

13 grudnia 2021

E-commerce w praktyce

Zintegrowana sprzedaż internetowa

ERP, czyli „planowanie zasobów” to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie takimi obszarami firmy, jak: sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, kadry, zaopatrzenie, produkcja itd. Zintegrowana sprzedaż internetowa - jaki wpływ na nią ma system ERP?

6 października 2021

E-commerce w praktyce

Logistyka sklepu internetowego

Wybór modelu logistycznego stanowi jedną z podstawowych decyzji, którą przedsiębiorca musi podjąć już na początku swojej drogi w e–commerce. Wpływ na ten wybór mają m.in. możliwości finansowe. Logistyka sklepu internetowego - poznaj przykładowe modele.

4 października 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów