E-commerce w praktyce
Dropshipping w modelu pośrednictwa z krajami z UE
Dropshipping można uznać za model logistyczny e-sprzedaży. Polega na przeniesieniu wysyłki danego zamówienia na określonego dostawcę. W artykule przybliżamy jak wygląda dropshipping w modelu pośrednictwa z krajami z Unii Europejskiej. Sprawdź!
25 czerwca 2022
Automatyzacja sprzedaży na Allegro czy prowadzenie sklepu internetowego?
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Wielu przedsiębiorców decyduje się na sprzedaż swoich produktów online. Sprawdź na czym polega automatyzacja sprzedaży na Allegro i jakie korzyści przynosi skorzystanie z rozwiązania Allegro+!
25 czerwca 2022
Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google
Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony.
25 czerwca 2022
Zmiany na Allegro w 2020 roku – sprawdź czy nadal będziesz mógł sprzedawać!
Planowane zmiany na Allegro w 2020 roku dotkną znaczącą część firm sprzedających za pośrednictwem serwisu. Wyłączone zostaną metody do obsługi zamówień WebAPI, a następnie kolejne jego funkcje. Sprawdź jak się przygotować, by nie stracić zamówień.
17 stycznia 2022
Automatyzacja sprzedaży na Allegro zamiast prowadzenia sklepu internetowego
Automatyzacja sprzedaży na Allegro to szansa sprzedaży online bez konieczności prowadzenia sklepu internetowego oraz inwestowania w jego promocję. Integracja Allegro+ to dodatkowo możliwość zarządzania sprzedażą, magazynem i księgowością w jednym miejscu!
17 stycznia 2022
Biznes e-commerce w oparciu o platformę aukcyjną? Zautomatyzuj proces sprzedaży z Allegro+
Branża e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. Według raportu Gemius, Polacy coraz chętniej korzystają z zakupów online. Walka o nowych klientów jest wyzwaniem zwłaszcza dla małych przedsiębiorców. Jak wybić się na tle konkurencji bez dużego budżetu?
25 listopada 2019
Opis produktu - 7 prostych zasad pisania dla e- commerce
Jeśli prowadzić e-sklep i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać dobry opis produktu, przeczytaj artykuł i poznaj zasady skutecznego pisania opisów produktów e-commerce. Co powinno się znaleźć w opisie? Jakich słów lepiej nie używać? Sprawdź!
17 stycznia 2022
Opisy produktów w e-commerce - dlaczego są tak ważne i jakie dają korzyści?
Opisy produktów w sklepie internetowym są bardzo ważnym elementem. Jak powinny wyglądać, aby przyciągnąć klientów i z czego powinien się składać? Przeczytaj artykuł i zobacz, dlaczego dobre opisy produktów w e-commerce są takie ważne!
23 października 2020
Webinar – nowoczesna edukacja z korzyścią dla Twojej marki
Powszechność technologii ma wpływ na wiele dziedzin życia, w tym również na potrzebę samorozwoju. W myśl tej zasady marki coraz częściej edukują swoich odbiorców, dostarczając im wartościowej wiedzy. Służy temu webinar, czyli wykład online.
25 czerwca 2022
Skuteczna strategia marki kluczem do sukcesu!
Co to jest strategia marki i czy przyda się w Twoim biznesie? Od czego zacząć planowanie strategii marki? Jak stworzyć plan działania komunikacji wizerunkowej dla Twojej firmy w internecie? Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule.
26 czerwca 2019
Handel internetowy - co warto o nim wiedzieć?
Chcesz wystartować z własnym sklepem internetowym, ale nie wiesz od czego zacząć? Jakimi prawami rządzi się handel internetowy? O czym należy pamiętać na początku przygody ze sprzedażą online? Poznaj wskazówki przydatne w prowadzeniu e-sklepu!
1 listopada 2020
Urlop w sklepie internetowym - jak nie stracić zamówień i klientów?
Co powinien zrobić właściciel, gdy zaplanował urlop w sklepie internetowym? Długi czas oczekiwania na przesyłkę i brak kontaktu ze sprzedającym potrafią skutecznie zniechęcić klientów do kolejnych zakupów w tym samym sklepie internetowym.
30 kwietnia 2020
Jak strategia content marketingowa może zwiększyć sprzedaż ecommerce?
Jedną ze skuteczniejszych metod dotarcia do klienta jest content marketing. Jednak przed rozpoczęciem wszelkich działań z tym związanych potrzebne jest przygotowanie planu. Przeczytaj, dlaczego strategia content marketingowa jest tak ważna!
17 stycznia 2022
Zakupy przez urządzenia mobilne - codzienność czy przyszłość e-handlu?
Zakupy przez urządzenia mobilne zyskują na popularności. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez telefon, co z kolei otwiera dla marek wiele dróg dotarcia do klientów. Jakie są zalety i czy istnieją wady robienia zakupów mobilnie? Sprawdź!
17 stycznia 2022
Sprzedaż przez Internet? Tym nie opłaca się handlować
Sprzedaż przez Internet jest bardzo popularna. Chcąc otworzyć e-sklep, warto zastanowić się czy branża, w której chcemy działać, jest odpowiednia do funkcjonowania w sieci. Podpowiadamy na co jeszcze zwrócić uwagę zastanawiając się nad e-sprzedażą.
25 stycznia 2022