0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: advertainment

Artykuły:

Shockvertising, czyli jak skutecznie wykorzystać szok w reklamie?

Shockvertising (szok w reklamie) jest chętnie i często wykorzystywany. Z pewnością wpływa na to fakt lepszego zapamiętywania treści, które w pewien sposób szokują. Czy to dozwolony i etyczny sposób reklamy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

15 marca 2017

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów