0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

7 wyników dla tematu: akta-osobowe-pracownikow

Artykuły:

Akta osobowe pracownika - jak należy je prowadzić

Przedsiębiorcy zatrudniający przynajmniej jednego pracownika mają obowiązek założenia mu teczki dokumentującej cały przebieg zatrudnienia. Jak prowadzić akta osobowe pracownika? Z ilu i jakich części się składają? Dowiedz się więcej z naszego artykułu!

13 lutego 2024

Zakładki do akt osobowych - wzory do wydruku

Akta osobowe pracowników powinny być przechowywane przez określony w przepisach czas. Jeśli prowadzone są w formie papierowej to potrzebne są zakładki do akt osobowych. Przeczytaj nasz artykuł i pobierz darmowe wzory zakładek do wydruku!

1 czerwca 2023

Stosunek pracy - cz. I

Czy stosunek pracy odnosi się do osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej? Jakie obowiązki ma pracodawca wobec pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę? Sprawdź! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

19 października 2022

Zmiana postaci dokumentacji pracowniczej - jak ją przeprowadzić?

Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Do wyboru ma formę papierową lub elektroniczną. Jak powinna wyglądać zmiana postaci dokumentacji pracowniczej? Kogo należy o tym poinformować? Sprawdź!

2 kwietnia 2021

Dokumenty księgowe - jak długo spółka ma je przechowywać?

Dokumenty księgowe ze względu na swój charakter dowodu rzeczowego, muszą być archiwizowane przez firmy. Kwestia przechowywania dokumentacji firmowej została szczegółowo uregulowana przez ustawę o rachunkowości. Dowiedz się więcej!

6 stycznia 2018

Akta osobowe w formie elektronicznej - czy to dozwolone?

Obowiązkiem każdego pracodawcy jest kompletowanie i przechowywanie teczek osobowych zatrudnionych pracowników. Czy akta osobowe zawsze trzeba prowadzić w formie papierowej czy dozwolona jest forma elektroniczna? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania!

19 stycznia 2017

Czy istnieje obowiązek prowadzenia akt osobowych pracowników zatrudnianych w oparciu o umowę zlecenie?

Czy zatrudnianie pracowników w oparciu o umowę zlecenie generuje obowiązek prowadzenia akt osobowych dla nich tak jak w przypadku osób zatrudnianych w oparciu o umowę o pracę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

8 listopada 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów