Artykuły na temat automatyzacja marketingu

Spersonalizowana oferta - poznaj swojego klienta

Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że w celu zdobycia klienta, należy go dobrze poznać. Taka wiedza jest ważna, żeby oferta w e-sklepie została dostosowana do potrzeb konsumenta. Sprawdź, czym dokładnie jest spersonalizowana oferta! czytaj dalej

Marketing automation - czy zastąpią nas maszyny?

Obecnie marketing automation skupia się przede wszystkim na mailingu. Specjalistyczne oprogramowanie pozwala na dokonanie szczegółowej analizy bazy danych klientów i przeprowadzenie ich segmentacji ze względu na różne zmienne - na przykład cechy socjodemo czytaj dalej

Content marketing wprawia w ruch machinę automatyzacji marketingu

Trudno jest znaleźć dyrektora do spraw marketingu, który umiałby w prosty i sensowny sposób wytłumaczyć, co to tak naprawdę jest ta automatyzacja marketingu, co ją łączy z takim pojęciem jak content marketing i na jakiej zasadzie działa. czytaj dalej