Artykuły na temat badania statystyczne

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. I

Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. II

Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. jak to zmierzyć? Poprzez badania statystyczne! czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. III

Omówiliśmy już wiele kwestii teoretycznych, warto więc teraz powrócić do przykładu przedsiębiorcy, który pragnie wejść na rynek ze swoim odtwarzaczem MP3. Dowiedz się, jak na przykładzie wyglądają badania statystyczne. czytaj dalej