Artykuły na temat branding

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie

Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple. czytaj dalej

Dobre nazwy dla firm

Nazwa firmy to istotny element, który gwarantuje pozycję na rynku. Dobre nazwy dla firm są obecnie warte miliony. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat powiązania tożsamości firmy z jej nazwą! czytaj dalej

Rebranding - co to znaczy i na czym polega?

Rebranding to znaczna modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej. czytaj dalej

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding -zgłębienie tematu, przemyślenie nazwy, hasła przewodniego, loga czy kolorystyki. czytaj dalej