Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat choroba pracownika

Nieobecność w pracy - jak ją usprawiedliwić

Nieobecność w pracy może zdarzyć się każdemu pracownikowi. Ważne jednak aby podać pracodawcy powód swojej absencji. W przeciwnym razi będzie ona potraktowana jako nieusprawiedliwiona nieobecność w pracy. Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Choroba pracownika - wskazówki dla pracodawcy

Choroba pracownika wiąże się z pewnymi obowiązkami, które należą zarówno do pracownika jak i pracodawcy. Jakich formalności trzeba dokonać gdy pracownik choruje? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat rozliczenia absencji pracownika! czytaj dalej