0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: co-znaczy-shopper-marketing

Artykuły:

Shopper marketing (cz. 1) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów

O ile marketing sensoryczny ma miejsce w punkcie sprzedaży i działa przede wszystkim na zmysły, tak shopper marketing to różnego rodzaju działania, które rozpoczynają się w środowisku punktu sprzedaży, czyli jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.

25 września 2016

Shopper marketing (cz. 2) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów

Shopper marketing ma za zadanie uruchomienie wszelkich możliwych kanałów komunikacji z klientami, tak żeby wzbudzić ich zainteresowanie konkretnym sklepem internetowym. Dowiedz się czym kieruje się shopper dokonując zakupów w sieci!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów