0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

4 wyniki dla tematu: cross-selling

Artykuły:

Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?

Cross marketing, czyli marketing krzyżowy, jest rodzajem współpracy firm, który pozwala na obniżenie kosztów działań promocyjnych. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule!

25 lutego 2019

Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!

Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł!

16 lutego 2018

Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?

Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź.

14 lutego 2018

Efektywna sprzedaż przez internet - jak ją prowadzić?

Sprzedaż przez internet posiada wiele tych samych elementów co handel offline, ale jednocześnie ma swoją specyfikę. Czym różnią się oba typy działań? Jak skutecznie sprzedawać w internecie? Przeczytaj artykuł i poznaj metody promocji w e-sklepie.

21 lipca 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów