0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: e-commerce-obsluga-klienta

Artykuły:

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

9 kwietnia 2018

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

28 lutego 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów