Artykuły na temat e-mail marketing

E-mail marketing w wersji responsywnej dla urządzeń mobilnych

Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych, wzrosło zapotrzebowanie na responsywne strony internetowe. Jak powinien wyglądać e-mail marketing, aby mógł sprostać wymaganiom użytkowników tabletów i smartfonów? Sprawdź, odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji? czytaj dalej

E-mail marketing - podstawowe zasady skutecznej wysyłki

Szukasz przepisu na naprawdę skuteczny e-mail marketing? Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami, które pomogą w stworzeniu efektywnego przekazu marketingowego. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać pieniądze na tego rodzaju działania! czytaj dalej

E-mail marketing a outsourcing

Czy e-mail marketing jest skuteczny? Jak zorganizować dobry mailing? Czy opłaca się stosować w nim outsourcing? To pytania, które z pewnością zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi! czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. II

Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. I

Wraz z ekspansją globalnej sieci poczta elektroniczna stała się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pomimo ograniczonego w założeniu mechanizmu poczta potrafi być skutecznym narzędziem. Poznajcie e-mail marketing! czytaj dalej

Marketing internetowy - charakterystyka i narzędzia

Ci przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się mody. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Jak z niego korzystać? czytaj dalej

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu. czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej