Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat jak budować relacje z klientem

Budowanie relacji z klientem. Co kryją w sobie języki miłości?

Dla każdej firmy niezwykle ważne jest budowanie relacji z klientem. Nawiązanie kontaktu to tylko pierwszy etap budowania trwałej komunikacji. Dowiedz się, jak mówić do swoich klientów, aby zostali z Tobą jak najdłużej i polecali ją innym. czytaj dalej

Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-commerce

Czy budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu wygląda tak samo, jak w przypadku sprzedaży tradycyjnej? Jak tworzyć relacje, kiedy sprzedaż odbywa się online? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Marketing relacji - zaprzyjaźnij się z klientem!

Jak sama nazwa wskazuje, w tym podejściu najważniejsza jest relacja - mocna więź z konsumentem. Każdy właściciel przedsiębiorstwa powinien wiedzieć, czym jest marketing relacji - aktualny uniwersalny standard, którego nie wolno lekceważyć. czytaj dalej