0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

5 wyników dla tematu: klient

Artykuły:

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

W biznesie najważniejszy jest klient. Ludzie różnią się od siebie i w zależności od sposobu zachowania konsumenta, sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter.

9 kwietnia 2018

Klient potrzebny od zaraz - czyli co jest ważne dla e-sklepu

Żeby żyć, potrzebujesz wody. A żeby prowadzić sklep internetowy? Jak myślisz, co będzie Ci najbardziej potrzebne? Sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę na starcie Twojego e-biznesu i dowiedz się, jaką rolę odgrywa w tym wszystkim klient!

30 października 2017

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta.

25 września 2016

CRM - zarządzanie relacjami z klientem kluczem do sukcesu firmy!

Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem!

1 października 2014

10 sposobów zwiększenia przychodów e-sklepu

Zarabiaj więcej od dzisiaj!

19 sierpnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów