Artykuły na temat klient

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

Klient jest najważniejszy dla firmy. Ludzie są jednak różni. W zależności od sposobu zachowania konsumenta sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter. czytaj dalej

CRM - zarządzanie relacjami z klientem kluczem do sukcesu firmy!

Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem! czytaj dalej

10 sposobów zwiększenia przychodów e-sklepu

Zarabiaj więcej od dzisiaj! czytaj dalej