Artykuły na temat komunikacja wewnętrzna

Jakie możliwości daje komunikacja wewnętrzna w firmie?

Dobry, zgrany zespół to jedna z gwarancji sukcesu firmy. Czy można o nim mówić, jeżeli zaniedbana zostanie komunikacja wewnętrzna? Jak ją budować i co się dzieje, kiedy brak jej w firmie? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej
2016-02-23

HR w praktyce

Komunikacja z pracownikami - jak sprawić, by była skuteczna?

Komunikacja wewnętrzna jest kluczem do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Odpowiedni sposób rozmawiania z pracownikami może znacznie wpłynąć na ułatwienie pracy całego zespołu. Przeczytaj i dowiedz się, jak mówić, żeby cię rozumiano. czytaj dalej
2014-11-04

HR w praktyce

Team briefing - antidotum na niesprawną komunikację

Pracownicy powinni wiedzieć, jak odbierana jest ich praca i jak wpływa na ogólny obraz firmy. Ważne także, żeby byli zmotywowanymi do kolejnych działań oraz poinformowani o nadchodzących zmianach. Team briefing może w tym pomóc. Sprawdź! czytaj dalej

Po co firmie sekretariat?

Pierwsze miejsce, z którym mają styczność kontrahenci firmy lub przedstawiciele mediów - sekretariat - jest często traktowane niepoważnie przez menadżerów i innych pracowników wyższego stopnia. Poznaj zalety posiadania sprawnego sekretariatu w firmie. czytaj dalej