Artykuły na temat komunikacja z klientem

Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?

Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź, dlaczego! czytaj dalej

Live chat – jak to działa i na czym polega?

Sprzedaż internetowa to coś więcej niż zakupy, zapłata i zarobek. Obecnie, żeby sprostać wyzwaniu i nie dać się prześcignąć konkurencji należy zadbać o dobre relacje z odbiorcami. Wiesz czym jest live chat? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Komunikacja z klientem przez Internet - praktyka

Nierozważne korzystanie z możliwości współczesnych technologii może mocno zaszkodzić marce, dlatego publikujemy zbiór praktycznych porad, dzięki którym komunikacja z klientem nie będzie miała przed Twoją firmą tajemnic. Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Komunikacja z klientem w sklepie internetowym

W sprzedaży internetowej, komunikacja z klientem różni się znacznie od tej, z którą mamy do czynienia offline. Jednak brak bezpośredniego kontaktu nie znaczy, że nie możemy skutecznie sprzedawać i budować relacji. Poznaj narzędzia komunikacji w e-sklepie. czytaj dalej