Artykuły na temat lokowanie produktu

Odwrócony product placement - co to takiego?

Zdarzyć się może tak, że produkt stworzony tylko na potrzeby filmu, książki itp. zyskuje taką popularność, że niemal naturalnym następstwem jest wypuszczenie go na rynek. Co oznacza odwrócony product placement? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Product placement - co to jest i jak działa?

Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. Po co i jak wykorzystać product placement? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Advertainment - przyciągnij uwagę widza!

Advertainment to integracja treści promocyjnych w dowolnym wytworze przemysłu rozrywkowego. Najczęściej spotykaną i zarazem najskuteczniejszą odmianą advertainmentu jest ta wykorzystywana w mediach audiowizualnych, choć można spotkać się też z lokowaniem czytaj dalej