Artykuły na temat mailing

Mailing sposobem na skuteczną komunikację z klientem

Kontaktujesz się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej? Dowiedz się, jak uskutecznić mailing, by zwiększyć zainteresowanie swoją marką wśród klientów! Poznaj zasady efektywnego e-mail marketingu. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. II

Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. I

Wraz z ekspansją globalnej sieci poczta elektroniczna stała się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pomimo ograniczonego w założeniu mechanizmu poczta potrafi być skutecznym narzędziem. Poznajcie e-mail marketing! czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej