0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

6 wyników dla tematu: mailing-co-to-jest

Artykuły:

E-mail marketing - podstawowe zasady skutecznego działania!

Szukasz przepisu na naprawdę skuteczny e-mail marketing? Zapoznaj się z naszymi praktycznymi wskazówkami, które pomogą w stworzeniu efektywnego przekazu marketingowego. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać pieniądze na tego rodzaju działania!

26 marca 2020

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź.

11 stycznia 2018

E-mail marketing - baza subskrybentów

Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej.

11 stycznia 2018

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu.

13 lipca 2017

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.

20 marca 2017

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu.

16 grudnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów