Artykuły na temat marketing bezpośredni

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Zmiany w ustawie o prawie telekomunikacyjnym dotyczą stosowania takich technik jak marketing bezpośredni. Sprawdź, czy niezgodne z prawem będą reklamy, spam wysyłany pocztą elektroniczną oraz telefony do klientów, na które wcześniej nie wyrażono zgody. czytaj dalej

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Co przychodzi ci najpierw na myśl, gdy słyszysz: marketing bezpośredni? Większości ludzi kojarzy się on z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich chwilach. To niezbyt trafne skojarzenie. czytaj dalej