Artykuły na temat marketing mix

Marketing mix - modele 4C i 7C Compass (cz. 2)

Wpływ na powstanie nowych koncepcji marketingu miały zarówno praktyki marketingowe, jak i rozwój technologii informacyjnych. W efekcie powstał marketing mix. Czy wiesz, czym są modele 4C I 7C Compass? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Marketing mix - co to takiego i jak to działa? (cz. 1)

Marketing mix powstał dzięki kreatywności i zaangażowaniu pracowników firm, dziś wszyscy możemy z niego korzystać. Dowiedz się na czym tak naprawdę on polega oraz w jaki sposób umożliwi Tobie polepszenie relacji klient-marka firmy. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 4) - Badania marketingowe - badania produktów cz. I

Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Dowiedz się więcej, jak wyglądania badania marketingowe w praktyce! czytaj dalej

Na czym polega fenomen Apple?

Co takiego sprawia, że Apple jest otaczane taką atencją przez media i istnym kultem ze strony użytkowników? Poznajemy historię Apple, by sprawdzić, dlaczego firma Steve’a Jobsa odniosła tak wielki sukces. czytaj dalej