Artykuły na temat marketing szeptany

Marketing szeptany – jak efektywnie wykorzystać buzz marketing?

Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany. czytaj dalej

Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?

Dzisiejszym czasom bliska jest maksyma – „wszystko już było”. Dlatego też firmy mają nieco utrudnioną drogę do klienta. W związku z tym przedsiębiorstwa, aby zyskać przychylność i zainteresowanie, muszą sięgać po nietypowe formy promocji firmy. czytaj dalej

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa? czytaj dalej

Marketing szeptany - czy ma jeszcze sens?

Sprawdź, czy marketing szeptany to nadal skuteczne narzędzie w rękach marketingowców? Czy w świecie nasyconym licznymi przekazami reklamowymi taka forma marketingu ma jeszcze sens, czy jest ona zupełnie bezcelowym działaniem? czytaj dalej

Promujemy start-up - skuteczne wskazówki

Pojęcie start-up upowszechniło się wraz z wielkim boomem na nowe technologie. Nazywa się tak młodą firmę - niekoniecznie z branży IT - która dopiero szykuje się na podbój rynku i cechuje się wielkim potencjałem. czytaj dalej

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany? czytaj dalej