0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: marketing-szeptany-czy-warto

Artykuły:

Marketing szeptany – jak go efektywnie wykorzystać?

Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze produktu lub usługi kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany.

29 grudnia 2017

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany?

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów