Artykuły na temat marketing wirusowy

Virale - czym są i jaką pełnią rolę w marketingu

Stworzenie reklamy, która sama się rozniesie to sztuka trudna do osiągnięcia. Można jednak wykorzystać wskazówki marketingu wirusowego i udostępnić filmik, który stając się viralem dotrze w krótkim czasie do wielu odbiorców. Dowiedz się, czym są virale! czytaj dalej

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź! czytaj dalej

Marketing wirusowy, czyli jak działają virale?

Marketing wirusowy to jeden z najskuteczniejszych i jednocześnie najciekawszy rodzaj promocji marki. Jak przeprowadzić kampanię wirusową? Jak dokładnie działają virale? Odpowiadamy w naszym opracowaniu - przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

Marketing wirusowy - jak sprawić, aby odbiorca promował Twoją markę?

Dzisiejsze społeczeństwo staje się coraz bardziej krytyczne wobec tradycyjnych form przekazu. Dziś, aby przyciągnąć uwagę nie można bazować na schematach – trzeba pokusić się o coś, czego jeszcze nie było. Tak działa marketing wirusowy! czytaj dalej

Marketing internetowy - efektywność kampanii marketingowych w sieci

Marketing internetowy w ostatnich latach podniósł swoją rangę. Pojawiło się również nowe podejście do interakcji klienta z marką, czyli Customer Experience Management (CXM). Dowiedz się czym jest CXM i sprawdź skuteczność Twojego marketingu internetowego! czytaj dalej

Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady

Marketing wirusowy to niezwykle ciekawe zjawisko. Nie chodzi tylko o szeroki zasięg takich kampanii marketingowej, ale przede wszystkim o ciekawe, inteligentne i błyskotliwe kampanie marketingowe. Zobacz, kilka najciekawszych przykładów. czytaj dalej

Marketing internetowy - charakterystyka i narzędzia

Ci przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się mody. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Jak z niego korzystać? czytaj dalej