Artykuły na temat obsługa klienta

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR. czytaj dalej

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

Klient jest najważniejszy dla firmy. Ludzie są jednak różni. W zależności od sposobu zachowania konsumenta sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter. czytaj dalej