Artykuły na temat omnichannel

Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku

Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy. czytaj dalej

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR. czytaj dalej

Korzyści z omnichannel w e-commerce

Omnichannel to strategia, którą zdecydowanie warto wdrożyć w swoim sklepie internetowym. Czy przyniesie wymierne korzyści? Z pewnością. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym dokładnie polega omnichannel i jak można z niego korzystać. czytaj dalej

Omnichannel w e-commerce - jak wiele możemy mu zawdzięczać?

Wielokanałowość, czyli omnichannel, to pojęcie, które powinni zapamiętać wszyscy właściciele sklepów internetowych. Co może nam dać wprowadzenie takiego rozwiązania? Wiele! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

E-commerce - kanały sprzedaży dla początkującego e-sprzedawcy

Chcesz założyć własny sklep internetowy? Rynek e-commerce może wydawać się skomplikowany mając różne kanały sprzedaży. Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak zacząć i na co zwracać uwagę, aby osiągnąć sukces jako początkujący e-sprzedawca. czytaj dalej