Artykuły na temat portale społecznościowe

Social media czyli promocja firmy w mediach społecznościowych (cz.3)

Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach profil firmy w social mediach jest niezbędny. Jakie korzyści niesie ze sobą taki krok? Czy social media mogą być zagrożeniem? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania! czytaj dalej

Media społecznościowe w e-commerce

Media społecznościowe są nieodłącznym elementem internetu i każdego dnia korzysta z nich coraz więcej osób. Przedsiębiorcy dostrzegli w nich szansę na promocję swoim produktów i usług. Zobacz, dlaczego warto tam być i jak przygotować swoją strategię.! czytaj dalej

Media społecznościowe - trend na lata, czy tylko kilka sezonów?

Media społecznościowe to obecnie potęga. Są najczęściej odwiedzanymi stronami internetowymi, ośrodkiem życia społecznego, handlu internetowego i marketingu. Czy przenoszenie się życia towarzyskiego i gospodarczego do sieci to trwała tendencja? czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 14) - Social media w marketingu

Najpotężniejszym na świecie social media jest Facebook, będący dla wielu niemal synonimem tego rodzaju platformy. Za pomocą publikowanych na nim mediów marka komunikuje się z bazą potencjalnych klientów. Zobacz, co odróżnia stare media od no czytaj dalej

Umarłe strony internetowe

Miejsca, bez których im współcześni nie wyobrażali sobie cyberprzestrzeni, tak jak my obecnie nie wyobrażamy jej sobie bez Facebooka czy Google. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, które strony internetowe już nie istnieją. czytaj dalej

Firma w social media. Metoda promocji (nie) dla każdego?

Jeśli nie ma cię w social media – nie istniejesz. Powiedzenie dobrze znane i poniekąd prawdziwe, choć dla niektórych amatorów internetu i nowinek technologicznych wciąż niezrozumiałe. Sprawdź, do czego tak naprawdę służą social media! czytaj dalej

Marketing w małej firmie – jak wykorzystać media społecznościowe?

Social media dla małych działalności - podstawowe zasady prowadzenia profilów na Facebooku, Twitterze i innych mediach społecznościowych. Czy media społecznościowe to dobry pomysł na dotarcie do klientów przez małe przedsiębiorstwo? czytaj dalej

Jak kształtować wizerunek firmy w internecie?

Prowadząc działalność gospodarczą, szczególnie związaną ze sprzedażą towarów lub usług, przedsiębiorcy chcą, żeby wiedziało o niej jak najwięcej ludzi. Dowiedz się, jak kształtować wizerunek firmy w internecie. czytaj dalej

Konto firmowe na wielu portalach społecznościowych

Posiadanie przez przedsiębiorstwo oficjalnych kont na dostępnych portalach społecznościowych jest powszechnie akceptowane i lubiane przez użytkowników. Taki zabieg ułatwia konsumentom kontakt z firmą. Co daje konto firmowe na portalu społecznościowym? czytaj dalej

Google+, Facebook - serwisy społecznościowe warte uwagi

Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google+ do promowania swojej firmy. Jest to nowoczesna forma pozyskiwania klientów, która posiada wiele zalet oraz nie wymaga nakładów pieniężnych. czytaj dalej