Artykuły na temat prezenty o małej wartości

Czym różni się reklama od PR?

Obecnie takie pojęcia jak reklama czy public relations nie są obce zarówno wielkim korporacjom, jak i małym czy średnim przedsiębiorstwom. czytaj dalej

Upominki wydawane w ramach promocji i reklamy firmy

Obdarowywanie upominkami w formie “gratisów” klientów i kontrahentów to miły zwyczaj, pozwalający dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku. Czy upominki wydawane w ramach promocji i reklamy firmy są kosztem firmowym? Dowiedz się czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Prezenty o małej wartości a obowiązek ewidencji na kasie fiskalnej

Przedsiębiorcy niejednokrotnie w celach reklamowych przekazują swoim klientom prezenty o małej wartości, na przykład kubki, długopisy czy smycze do kluczy. Dowiedz się, czy przekazanie upominku klientowi należy zewidencjonować na kasie fiskalnej! czytaj dalej