Artykuły na temat reklama porównawcza prawo

Reklama porównawcza w marketingu internetowym

Reklama porównawcza, to taka, która umożliwia bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów bądź usług przez niego oferowanych i jeżeli jest ona sprzeczna z dobrymi obyczajami – stanowi czyn nieuczciwej konkurencji czytaj dalej

Badania marketingowe - reklama internetowa w świetle prawa cz. I

Nie da się ukryć, że reklama internetowa to atrakcyjny sposób promocji towarów i usług - wpływ na to ma wiele czynników. Już po kilku latach od wprowadzenia i rozwoju zdominowała ona tradycyjne dotąd nośniki reklamy. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 8) - Reklama internetowa w świetle prawa cz. II

Kończąc rozważania dotyczące takich środków jak reklama internetowa w świetle prawa, nie można nie zatrzymać się przy reklamie porównawczej. Ta właśnie forma reklamy zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie wywołuje największe kontrowersje. czytaj dalej

Co to jest reklama porównawcza? Przykłady w Polsce i na świecie

Reklama porównawcza jest interesującym narzędziem marketingowym, które - jeśli użyte zgodnie z prawem, w odpowiednich okolicznościach i w ciekawy sposób - może przynieść wielkie korzyści. Przeczytaj więcej o tej formie reklamy! czytaj dalej

Reklama porównawcza a nieuczciwa konkurencja

Reklama porównawcza budzi najwięcej kontrowersji wśród wszystkich dostępnych form promocji. Wątpliwości przede wszystkim są spowodowane konsekwencjami prawnymi takiego czynu, jak również względami etycznymi. Jakie są cechy reklamy porównawczej? czytaj dalej