Artykuły na temat reklamacja w sklepie internetowym

Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym

Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Wymiana, zwrot, reklamacja - co powinien wiedzieć właściciel e-sklepu?

Robienie zakupów w internecie niesie ze sobą większe ryzyko niż kupowanie towarów w sklepie stacjonarnym, dlatego polskie prawo chroni interesy konsumentów, dokonujących zakupu przez sieć. Wymiana, zwrot, czy reklamacja dostępne także w świecie online. czytaj dalej

Co powinien wiedzieć klient sklepu internetowego

Klient sklepu internetowego powinien być na pierwszym miejscu dla przedsiębiorcy - branża e-commerce jest pod tym względem najbardziej wymagająca. Dowiedz się, jakie informacje powinieneś przekazać klientowi swojego sklepu internetowego! czytaj dalej

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Jak udokumentować zwroty i reklamacje, gdy dla celów sprzedaży wystawiamy faktury, ale także same tzw. paragony niefiskalne, ponieważ korzystamy ze zwolnienia z kasy? Dowiedz się czytając nasz artykuł! czytaj dalej