Artykuły na temat remarketing

Remarketing - co to takiego i jak można to wykorzystać?

Remarketing na przestrzeni lat zmieniał swoje oblicze. Wraz z wejściem pojęcia do sieci, remarketing kojarzy się z działaniami, które dążą do przekonania klienta, aby wrócił na naszą stronę. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Jak zdobyć nowych klientów, czyli Allegro dźwignią e-sklepu

Na pewno każdy użytkownik internetu wie, czym jest platforma aukcyjna Allegro. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który ma swój sklep internetowy, a nie posiadasz konta na Allegro - najwyższy czas to zmienić. Przeczytaj i dowiedz się, jak to zrobić! czytaj dalej

Remarketing to doskonały sposób na zwiększenie obrotów ze sprzedaży

Przedsiębiorca, który prowadzi sklep internetowy z pewnością niejednokrotnie spotkał się z taką sytuacją, że klienci odwiedzający stronę nie powracają do niej. Sposobem na taki stan rzeczy jest remarketing. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Remarketing - czym jest i na czym polega?

Dynamiczny postęp technologiczny sprawił, że w e-commerce powstają nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców. Kontakt z klientami jest kluczowym czynnikiem sukcesu ale którą metodę dotarcia do nich wybrać? Sprawdź, czym jest remarketing i jak działa! czytaj dalej

Remarketing - jak sprawić by klient powrócił?

Jak dotrzeć ponownie do potencjalnego klienta i przekonać go do zakupu? Zainteresowanym Google podsuwa swoje narzędzia reklamowe. Sprawdź, czym jest remarketing, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Remarketing – kiedy, jak i po co wdrożyć tę usługę?

Aby strategie marketingowe przynosiły zysk, trzeba je odpowiednio zaplanować, a następnie dobrze przeprowadzić. Niektóre firmy jednak w dalszym ciągu wykorzystują standardowe nośniki reklamy. Sprawdź, czym jest remarketing, kiedy i po co go wdrażać! czytaj dalej

Rodzaje reklam internetowych (cz. 2) – reklamy niestandardowe

Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. II

Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. jak to zmierzyć? Poprzez badania statystyczne! czytaj dalej