Artykuły na temat spam

Spam – definicja, rodzaje, historia powstania oraz sposoby ochrony

Nie ma chyba internauty, który nie słyszał o terminie spam oraz osobiście nie przekonał się o jego negatywnych właściwościach. Czy ktokolwiek jednak mógłby przypuszczać, że na powstanie spamu internetowego niemały wpływ miała konserwa mięsna? czytaj dalej

Spam - jak się chronić przed niechcianymi treściami?

Spam na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną określany jest jako niezamówiona informacja handlowa. Borykasz się z problemem niepożądanych informacji? Sprawdź, jak możesz chronić się przed spamem! czytaj dalej

Facebook - jak skutecznie bronić się przed spamem?

Spam zadomowił się w sieci i przybiera coraz to nowsze formy. Od niedawna w internecie krążą nowe odmiany spamu, wysyłane za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. Dowiedz się, jak uchronić się przed niechcianymi treściami! czytaj dalej

Spam a informacja handlowa - jaka jest między nimi różnica?

Spam określany jest najczęściej jako niechciana bądź niezamówiona informacja handlowa. Czym w świetle prawa jest spam, a czym informacja handlowa? Jakie przepisy regulują te dwa pojęcia? Sprawdź, jakie są między nimi różnice i co je charakteryzuje! czytaj dalej

Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu

We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. I

Wraz z ekspansją globalnej sieci poczta elektroniczna stała się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pomimo ograniczonego w założeniu mechanizmu poczta potrafi być skutecznym narzędziem. Poznajcie e-mail marketing! czytaj dalej

SPAM - jakie konsekwencje może ze sobą nieść spamming?

Spam jest zjawiskiem doskonale znanym zarówno prywatnym użytkownikom sieci, jak i przedsiębiorcom, działającym w Internecie. Czy wiesz, jakie kary grożą za jego rozpowszechnianie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej