Artykuły na temat strategia marketingowa

Marketing Internetowy (cz. 3) - Badania marketingowe - wzorce i procedury segmentacji rynku cz. III

Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstaniu mają badania marketingowe. czytaj dalej

Strategia konkurencyjna twojej firmy - przegląd

Strategia konkurencyjna stała się obszarem dociekań wielu tęgich marketingowych głów. Owocem prac naukowców są trzy podejścia klasyfikacyjne. Zacznijmy od naszym zdaniem najlepszego podziału zaproponowanego przez Michaela Portera, wybitnego ekonomistę czytaj dalej

Inbound marketing - co to jest i jak go stosować?

Inbound marketing - to pojęcie powstało sześć lat temu. Wywodzi się ono z USA i obecnie jest jednym z najpopularniejszych pojęć w świecie marketingu. Co kryje się za tym tajemniczym terminem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

Co to jest reklama porównawcza? Przykłady w Polsce i na świecie

Reklama porównawcza jest interesującym narzędziem marketingowym, które - jeśli użyte zgodnie z prawem, w odpowiednich okolicznościach i w ciekawy sposób - może przynieść wielkie korzyści. Przeczytaj więcej o tej formie reklamy! czytaj dalej

Rebranding - co to znaczy i na czym polega?

Rebranding to znaczna modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej. czytaj dalej

Biznesplan - drogowskaz dla firmy

Pochodzące z angielskiego pojęcie biznesplan to po prostu plan biznesowy. Buduje się go po to, by racjonalnie i rzetelnie ocenić powodzenie planowanych działań w ramach przedsiębiorstwa. Zobacz, dlaczego warto stworzyć biznesplan! czytaj dalej