Artykuły na temat wizerunek marki

Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?

O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy! czytaj dalej

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość posiadają niebagatelny wpływ na powodzenie biznesowe przedsiębiorstwa na konkurencyjnym rynku. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć, czym jest wizerunek firmy i jak go odróżnić od jej tożsamości? czytaj dalej

Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?

Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli. czytaj dalej

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding -zgłębienie tematu, przemyślenie nazwy, hasła przewodniego, loga czy kolorystyki. czytaj dalej