Artykuły na temat zarządzanie czasem

2016-10-10

HR w praktyce

Czas to pieniądz - zarządzanie czasem własnym i zespołu

Bardzo ważne jest, by lider potrafił postawić przed sobą i swoimi podwładnymi jasno określony i możliwy do realizacji cel, który będzie stanowił siłę napędową wszystkich działań. czytaj dalej

DeskTime - aplikacja, która oceni Twoją produktywność

Ocenienia własnej produktywności nie jest prostym zadaniem. Zapytani, czy potrafimy zorganizować sobie czas, zawsze odpowiemy: oczywiście, pracuję na 100%! Czy jest to jednak prawda? Dzięki aplikacji DeskTime możemy to łatwo zweryfikować! czytaj dalej

Zarządzanie czasem - jak robić to skutecznie?

Efektywne zarządzanie czasem w dużej mierze polega na optymalnym wykorzystaniu go w konsekwentnym dążeniu do celu. Celem tym może być wykonanie konkretnego zadania, długofalowe działania lub solidny odpoczynek. czytaj dalej

Planowanie własnej kariery zawodowej - Zmiana pracy (cz.5)

Planowanie własnej kariery zawodowej jest niezwykle ważne. Jeśli czujesz, że obecna praca nie daje Ci satysfakcji i możliwości rozwoju konieczna jest zmiana. Czy wiesz, jakie obawy wzbudza zmiana pracy? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Skuteczne zarządzanie czasem, czyli planuj i wykonuj plany!

Przerasta Cię ilość obowiązków w pracy i zżera przez to stres? Skuteczne zarządzanie czasem jest Twoim największym sprzymierzeńcem w tej kwestii. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zyskać cenne minuty z pomocą kilku prostych trików! czytaj dalej