0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

16 wyników dla tematu: zarzadzanie-czasem

Artykuły:

Zarządzanie czasem - jak robić to skutecznie?

Czym jest efektywne zarządzanie czasem oraz czemu ono służy? Od czego warto zacząć, w celu optymalizacji czasu pracy? Jakie czynniki wpływają destruktywnie na nasze zarządzanie czasem? Czym jest zasada SMART? Przeczytaj artykuł i sprawdź!

29 listopada 2022

Bitrix24 jako kompleksowe rozwiązanie dla firm dowolnej wielkości: planowanie spotkań, wykres Gantta, nowoczesny CRM i nie tylko

Dobry program CRM to podstawa w kompleksowym zarządzaniem firmą dowolnej jakości. Program pozwala na zarządzanie projektami, profesjonalną obsługę klienta oraz tworzenie różnych raportów, również w formie graficznej za pomocą wykresów Gantta.

6 października 2021

Jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach?

W zarządzaniu czasem bardzo ważne jest planowanie. Aby to robić efektywnie, należy nauczyć się, jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach. Na co zwracać uwagę? Jak rozpoznać, co jest dla nas najważniejsze? Przeczytaj w naszym artykule!

25 marca 2019

Aplikacje do zarządzania czasem - jakie wybrać?

Szukamy różnych możliwości organizacji zadań. Aplikacje do zarządzania czasem mogą nam znacznie ułatwić codzienną pracę i koncentrację nad zadaniami. Które z nich warto poznać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedź na to pytanie i dowiedz się więcej!

22 marca 2019

Podpowiadamy jak skoncentrować się na zadaniach!

Dla wielu z nas koncentracja jest niezwykle trudna. Wystarczy coś naprawdę niewielkiego, żebyśmy stracili skupienie na długi czas. Jak skoncentrować się na zadaniach? Czy można to wyćwiczyć? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na pytania!

21 marca 2019

Jak planować efektywnie - skuteczne metody!

Dobre zarządzanie czasem to także planowanie. Pytanie podstawowe brzmi jednak: jak planować efektywnie? Jak usprawnić ten proces i znaleźć najlepszy dla siebie sposób? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej!

20 marca 2019

Wyznaczanie celów i droga do ich realizacji

Wyznaczanie celów może sprawić, że nasze działania zyskają sens, a my – więcej motywacji. Jak się do tego zabrać? Dlaczego jest to tak ważne? Jak wykorzystać metodę SMART? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

19 marca 2019

Błędy w zarządzaniu czasem - jak ich uniknąć?

Jakie błędy w zarządzaniu czasem mogą sprawić, że organizacja pracy i życia prywatnego nie będzie szła po naszej myśli? Czego unikać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej na temat błędnego zarządzania czasem!

18 marca 2019

Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne?

Doba każdego z nas trwa tyle samo godzin, mimo wszystko każdy pożytkuje ją inaczej. Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne? Czy warto organizować swoje życie? Czy nie straci ono na spontaniczności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

15 marca 2019

Czas to pieniądz - zarządzanie czasem własnym i zespołu

Jak powinno wyglądać zarządzanie czasem własnym i zespołu? Bardzo ważne jest, by lider potrafił postawić przed sobą i swoimi podwładnymi jasno określony i możliwy do realizacji cel, który będzie stanowił siłę napędową wszystkich działań. Przeczytaj!

2 lutego 2018

Terminarz - proste narzędzie do zarządzania czasem

Terminarz jest niezbędnym narzędziem do zaplanowania i zrealizowania wszystkich rzeczy, które mają miejsce w naszym życiu. Ważny jest także jego wybór. Należy wybrać taki, aby był odpowiedni dla nas. Jednak jak wybrać ten najlepszy? Sprawdź!

13 stycznia 2017

DeskTime - aplikacja, która oceni Twoją produktywność

Ocenienia własnej produktywności nie jest prostym zadaniem. Zapytani, czy potrafimy zorganizować sobie czas, zawsze odpowiemy: oczywiście, pracuję na 100%! Czy jest to jednak prawda? Dzięki aplikacji DeskTime możemy to łatwo zweryfikować!

25 września 2016

Planowanie własnej kariery zawodowej - Zmiana pracy (cz.5)

Planowanie własnej kariery zawodowej jest niezwykle ważne. Jeśli czujesz, że obecna praca nie daje Ci satysfakcji i możliwości rozwoju konieczna jest zmiana. Czy wiesz, jakie obawy wzbudza zmiana pracy? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule!

15 czerwca 2016

Skuteczne zarządzanie czasem, czyli planuj i wykonuj plany!

Przerasta Cię ilość obowiązków w pracy i zżera przez to stres? Skuteczne zarządzanie czasem jest Twoim największym sprzymierzeńcem w tej kwestii. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zyskać cenne minuty z pomocą kilku prostych trików!

24 marca 2016

Efektywne zarządzanie czasem - metoda GTD

Poznaj metodę GTD i odmień swoje życie!

11 czerwca 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów