Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat zwrot w sklepie internetowym

Zwrot w sklepie internetowym - na co powinien uważać przedsiębiorca?

Nowa ustawa o prawach konsumenta zapewnia większą ochronę konsumentom, którzy dokonują zwrot w sklepie internetowym. Sprzedawcy e-sklepów powinni uważnie zapoznać się z przepisami dotyczącymi odstąpienia od umowy. Sprawdź, na co powinieneś uważać! czytaj dalej

Co powinien wiedzieć klient sklepu internetowego

Klient sklepu internetowego powinien być na pierwszym miejscu dla przedsiębiorcy - branża e-commerce jest pod tym względem najbardziej wymagająca. Dowiedz się, jakie informacje powinieneś przekazać klientowi swojego sklepu internetowego! czytaj dalej

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Jak udokumentować zwroty i reklamacje, gdy dla celów sprzedaży wystawiamy faktury, ale także same tzw. paragony niefiskalne, ponieważ korzystamy ze zwolnienia z kasy? Dowiedz się czytając nasz artykuł! czytaj dalej