Poradnik Przedsiębiorcy

Facebook do efektywnej promocji sklepu internetowego

Facebook i sklep internetowy

Istnieje również możliwość zintegrowania Twojego e-sklepu z kontem na Facebooku. W ten sposób dokonujesz sprzedaży wewnątrz serwisu, w miejscu, które gromadzi ponad miliard internautów. Cała procedura sprzedaży i obsługa klienta prowadzona jest przez Facebook. Ważne jest również to, że oferta w Twoim sklepie internetowym i na portalu społecznościowym jest taka sama, co pozwala Ci zaoszczędzić czas. Jeżeli posiadasz już fanpage, zintegrowanie Twojego e-sklepu z portalem będzie bardzo proste. Jest to możliwe dzięki aplikacji IAI-Shop.com. Korzystając z tej możliwości nic nie tracisz, a bardzo dużo zyskujesz. Przede wszystkim łączysz sprzedaż z bezpośrednią relacją z klientem. Jak już wiesz jest to bardzo ważne i pozwala pozyskać większe grono klientów w oparciu o budowanie zaufania. Drugą istotną kwestią jest marketing szeptany. Klient klika „lubię to”, a nawet poleca dany produkt swoim znajomym. W ten sposób szybciej zaistniejesz wśród internautów, a Twoja oferta trafi do szerszego grona odbiorców. Równie istotne jest to, że integracja e-sklepu z kontem na Facebooku jest stosunkowo nową formą sprzedaży i jeszcze bardzo wielu przedsiębiorców o niej nie wie. Ty pokażesz, że jesteś nowoczesny i podążasz za najnowszą technologią. Wyprzedzisz konkurencję w wyścigu po klienta.

Facebook - jedna funkcja, wiele możliwości

Decydując się na prowadzenie sklepu internetowego przez Facebooka otrzymujesz bardzo wiele ciekawych możliwości:

  • dostarczanie klientom zniżek, kuponów i rabatów,

  • możliwość zapłaty za zakupy w ratach,

  • tworzenie programów lojalnościowych,

  • funkcje umożliwiające rozpowszechnianie Twoich produktów np.: polecanie znajomych czy publikowanie,

  • ciekawa szata graficzna, którą możesz indywidualnie wybrać w zależności od własnych upodobań,

  • strona w 3 wersjach językowych: polskim, angielskim i niemieckim

Facebook to portal społecznościowy, który z roku na rok się rozwija. Wzbogaca swoją stronę o nowe zastosowania, narzędzia i możliwości. Z portalu, który miał za zadanie umożliwiać komunikację na odległość powstała strona, która ogrywa pierwszorzędną rolę w branży reklamowej i marketingowej. To dzięki temu kanałowi docieramy do największej liczby konsumentów i otwieramy się na naszych klientów. To właśnie w tym miejscu poznajemy się z naszymi internautami, aby potem móc im dostarczyć to, czego naprawdę potrzebują. Mając fanpage na Facebooku masz władzę w rękach.