Poradnik Przedsiębiorcy

Festiwal Call Center - spotkanie branży call i contact center

Festiwal Call Center

Już 13 maja 2019 w przestrzeni warszawskiego obiektu eventowego Digital Knowledge Village odbędzie się II edycja Festiwalu Call Center – branżowego wydarzenia kierowanego do specjalistów z obszaru obsługi klienta przez call i contact center. Festiwal Call Center to jednodniowe spotkanie dla liderów branży. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny dla grupy docelowej. Warunkiem jest rejestracja na stronie festiwalu. Uczestników akredytuje organizator.

Festiwal Call Center – co czeka na uczestników?

Wydarzenie zostało przygotowane w specjalnej, łączonej formule. Odwiedzający będą mogli odwiedzić stoiska prezentujące oferty firm z branży call i contact center oraz wysłuchać wystąpień eksperckich na temat aktualnej sytuacji na rynku, rozwiązań preferowanych przez klientów oraz nowinek technologicznych.

W programie między innymi wystąpienia: Jacka Piątkowskiego - dyrektora d/s sprzedaży usług komunikacji grupowej - Focus Telecom Polska, Edyty Serowik - Dyrektor Departamentu Jakości i Optymalizacji Procesów w Allianz Polska oraz Piotra Wojciechowskiego – założyciela i szefa FUZERS.

Weź udział w warsztatach!

14 maja, dzień po wydarzeniu dla uczestników przygotowano ofertę warsztatów tematycznych prowadzonych przez specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Warsztaty poprowadzą Rafał Jarosz - trener biznesowy, menedżer i konsultant oraz trenerzy z firmy ProOptima Konsulting: Szkolenia, Customer Experience Management.

Aktualne informacje dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie Festiwal Call Center oraz FB