Poradnik Przedsiębiorcy

Golden Marketing Conference już za nami!

Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji, wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce. Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej, co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.

Tegoroczna edycja potwierdziła to, co mówi się o Golden Marketing Conference w branży marketingowej – to wydarzenie profesjonalnie zorganizowane, z bardzo wysokim poziomem merytorycznym i przestrzenią na wymianę doświadczeń. Konferencja objęta jest także akredytacją międzynarodowego programu DIMAQ. 

 

9-ta edycja Golden Marketing Conference za nami - relacja z wydarzenia

 

GMC było pierwszą okazją do występu przed publicznością po prawie dwuletniej przerwie dla takich wybitnych ekspertów, jak: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski czy Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski oraz Maciej Martowicz.

Na scenie GMC pojawili się także przedstawiciele takich brandów, jak: TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.

Organizator na wiosnę zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference.