Biznesowe ujęcie Social Media – Kongres For Social Media 2019
Kongres For Social Media | 22 stycznia 2019 | Kino Atlantic / Warszawa
Z myślą o tym, by dobrze zaplanować swój czas w nowym roku i wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, który odbędzie się 22 stycznia 2019 w Warszawie.
Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM - to wydarzenie właśnie dla Ciebie.
To będzie naprawdę mocny skład!
W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów – praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania Social Media właśnie do celów biznesowych.
Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w Social Mediach.
Kongres For Social Media 2019
-
Social Media w wymiarze biznesowym, dowiesz się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
-
Jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.
-
To święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych.
-
Sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych
-
Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.
W programie wydarzenia m.in.:
-
Pierwsze 10 lat ery social media business za nami. Co się zmieniło, jak dziś wygląda rynek i... co dalej? – Agnieszka Stelmaszczyk
- Facebook Ads – Precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi. – Artur Jabłoński
- 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt. – Franciszek Georgiew
- Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować. – Szymon Lisowski
- Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady. – Tomasz Szambelan i Andrzej „Admiros” Dyszkiewicz
- Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę. – Martyna Tarnawska
- Instagram: najlepsze praktyki budowania zaangażowanej społeczności. – Gloria Ziencina-Kawula
- Biznesowa moc LinkedIn - budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn. – Adrian Gamoń
Bilety od 570 pln
Cena biletu obejmuje:
• Pełny udział w Kongresie For Social Media • Certyfikat • Lunch • Przerwy kawowe • Dodatkowe materiały pokonferencyjne przekazane przez ekspertów • Prezentacje przekazane przez ekspertów • Możliwości indywidualnych rozmów z prelegentami • Welcome pack
Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.
Organizator: in_DM / in Digital Marketing
Więcej informacji znajdziesz na stronie organizatora: http://www.forsm.pl/