Poradnik Przedsiębiorcy

Mądra księgowość - kampania kierowana do biur rachunkowych

Kampania Mądra księgowość

Dziś (28 stycznia) wystartowała pierwsza edycja kampanii crossmediowej Mądra księgowość. Kampanię przygotowało wydawnictwo Space Press, które na swoim koncie ma już działania takie jak: Smart Business lub Cyberbezpieczna Firma.

Kampania Mądra księgowość kierowana jest do biur rachunkowych oraz przedstawicieli działów księgowości. Celem organizatorów jest przekazanie czytelnikom informacji na mądrego zarządzania finansami, porad związanych z odpowiednim doborem oprogramowania oraz wskazanie technologii pozwalających usprawnić jakość działania księgowości. Chcą, za sprawą kampanii, wpłynąć na wzrost świadomości czytelników.

Za sprawą partnerów merytorycznych, kampania obfituje w wartościowe porady oraz wskazuje rozwiązania, dzięki którym praca księgowości może okazać się prostsza i bardziej efektywna. Na łamach kampanii głos zabrali m.in.: dr Artur Stefański z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz dr hab. Remigiusz Napiecek, prof. UEP z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Za sprawą Partnera Strategicznego (Komputronik Biznes), czytelnicy mają okazję dowiedzieć się o rozwiązaniach z zakresu zarządzania dokumentami oraz elektronicznego archiwizowania dokumentów. Rozwiązanie to w znaczący sposób przyspiesza oraz ułatwia pracę w dziale księgowości przedsiębiorstwa. Aby poczytać na temat MovarchDMS kliknij TUTAJ.

Wejdź na www.spacepress.pl i dowiedz się więcej!