Poradnik Przedsiębiorcy

Media Relations Twój przekaz vs dziennikarz!

Twój przekaz vs dziennikarz!

Jak kontaktować się z redakcjami?
Co robić, by przekaz nie przepadł w informacyjnym szumie?
Jak się wyróżnić, ale też jak dostosować komunikat do danego medium?

Dowiedz się u źródła!

Weź udział w Media Relations: Konferencja Media Relation rejestracja 

25 maja 2021 roku /online i spotkaj się z dziennikarzami:

Media Relations

prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński - Puls Biznesu)
radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski - Radio 357)
regionalnymi (Jerzy Jurecki - Tygodnik Podhalański)
telewizyjnymi (Radosław Mróz - TVN24)
branżowymi (Michalina Szczepańska - HandelExtra.pl/magazyn Handel)
lifestylowymi (Agnieszka Jastrzębska - Jastrząb Post)
agencyjnymi (Wojciech Surmacz - Polska Agencja Prasowa)
ekspertami komunikacji (Jolanta Piela - Good Division)

Co zyskasz biorąc udział:

  • sprawdzisz, czy jesteś odpowiednio przygotowana/y do rozmowy z dziennikarzami
  • nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów
  • poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia
  • dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy
  • poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy
  • sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają
  • wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!