Poradnik Przedsiębiorcy

Nowa odsłona handlu na 3. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji

3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r.  Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu
i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian
i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym,  sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.

Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe
w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwań, dobrych praktyk i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu.  Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.

W gronie prelegentów 3. Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili:

  •      Tomasz Chróstny, Prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  •      Anita Błaszczak, Redaktor, Rzeczpospolita
  •      Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska, Lean & Green & Navigor
  •      Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Market
  •      Magdalena Dziewguć, Country Director, Google Cloud Polska
  •      Marta Florczak, Członek Zarządu, Lidl
  •      Piotr Frankowski, Dyrektor, SAS Institute
  •      Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
  •      Łukasz Gębka, Prezes Zarządu, Farma Świętokrzyska
  •      Krzysztof Hyżyk, Commercial Director, Maspex Food
  •      Andrzej Izraelski, Członek Zarządu, PSH Lewiatan
  •      Guillaume Jonglez, Senior Director Retail Transformation EMEA, Oracle
  •      Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  •      Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager, IKEA Retail
  •      Joanna Kalinowska, Sales & Marketing Manager, JYSK
  •      Joanna Kasowska, Dyrektor Jakości i Standardów Zarządzania Żywnością, Żabka Polska
  •      dr Krzysztof Korus, Partner, DLK Legal Korus sp.k.
  •      Tadeusz Kościński, Minister Finansów        
  •      Krzysztof Kośmider, Head of SAP Retail, Accenture
  •      MarcinKowalczyk, Kierownik Zespołu Klimatycznego, WWF Poland
  •      Dariusz Kowalczyk, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, OBI
  •      Artur Kupczunas, Co-CEO, Saule Technologies
  •      Agata Kwiek, Kierownik ds. Komunikacji, JTI
  •      MarcinLangowski, Członek Zarządu, Pepco
  •      Krzysztof Łapiński, Ekspert Government Affairs     
  •      Paweł Ławecki, Wiceprezes Zarządu, Chmura Krajowa
  •      Piotr Łobaczewski, Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland
  •      Anne Magré, Członek Zarządu, E.Leclerc
  •      MarcinMendruń, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska
  •      MichałNowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji/CFO, Lidl
  •      Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan Retail Polska
  •      MichałPieprzny, Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
  •      Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, Allegro
  •      Mirosław Proppé, Prezes Zarządu, WWF Poland
  •      Prof. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW      
  •      Krystyna Radkowska, Prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej           Koalicja na Rzecz Bio
  •      Dominik Regan, Senior Director, Logistics Applications, Oracle
  •      Barbara Rogala, Climate Journalist, 300GOSPODARKA
  •      Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG, Żabka Polska
  •      Anita Ryng, Country Communication Manager/Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Polska
  •      MichałSacha, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
  •      Piotr Sędziak, Członek Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Ekspert PSME, Managing Director, Orbico Supply
  •      MichałSiwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub Grupy BNP Paribas         
  •      Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, Salesmanago
  •      Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu, JTI
  •      Kamil Smuga, VP & CTO, Limitless Technologies
  •      Olga Sobieraj, Konsultantka biznesowo – marketingowa   
  •      Barbara Sobkowiak, Data Science Manager, Britenet
  •      Mateusz Staniszewski, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego - Prokurent, Kaufland Polska
  •      Tomasz Starczynowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, OBI
  •      Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu "Handel", VFP Communications, VPF
  •      Krzysztof Ślęczka, CG&S Clients Cluster Lead, Accenture
  •      Robert Telus, Przewodniczący Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Sejm RP
  •      Karol Tokarczyk, Analityk gospodarczy, Polityka Insight
  •      Łukasz Turczyński, Global Accounts & SME Market Sales Director, Inpost
  •      Jakub Tyczkowski, Prezes Zarządu, Rekopol
  •      Anna Walkiewicz, Head of Sales, SAS
  •      Wojciech Wieroński, Managing Director Finance, MediaMarktSaturn Polska
  •      Marek Wieteska, CEO, SelfMaker
  •      Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
  •      Andrzej Wojciechowicz, Expert sektora, FMCG     
  •      Dominik Wolski, Dyrektor Działu Prawnego, Chief Compliance Officer, Jeronimo Martins Polska
  •      Przemysław Wójcicki, Global Sales Director, SelfMaker
  •      Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ
  •      MarekZłakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska
  •      Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa

Kongres skierowany jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Wydarzenie skierowane jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Spotkanie stanowi niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.

 

 Nowa odsłona handlu

 

Organizatorami  Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.

Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres